ЧИСТ КОШЕР – течност за дезинфекция на кошери

Препарат “Чист кошер” (Hive Clean)

Течност за дезинфекция на кошери и пчеларски инвентар.

Продуктът е наличен!

Прилага се много добре при полистеролни и фибранови кошери, защото те не издържат на термична обработка на високи температури. Дезинфектира дървени, полистеролни, пластмасови, фибранови, плетени тръвни и всякакъв пчеларски инвентар.

Препаратът има широкоспектърен дезинфекциращ ефект, като предотвратява размножаването на бактерии, вируси, микози, по  този начин елиминира причинителите на болестите по пчелите : аскосфероза, нозематоза, гнилцови заболявания и др.

Прилага се профилактично или при заболели пчелни семейства от варовито пило, нозематоза или гнилцови заболявания.

Не оставя следи в меда, восъка и другите пчелни продукти.  Безвреден при директно попадане върху пчелите.

Начин на употреба:

Премахнете механично натрупаните по повърхността на кошера восък и прополис. Върху почистените повърхности се нанася равномерно  дезинфектиращата течност. Пръска се  вътрешната част на кошера, плодници, корпуси, магазини, табли и хранилки.

Препарата може да се пръска директно върху изградени пчелни рамки при наличия на замърсявания от нозематозна  диария, петна. Може да се обработват и восъчни основи преди поставянето им за градеж.

Време на действие: 1 час

След като обработената повърхност засъхне, пчелите могат да бъдат заселени в дезинфектираните кошери или пчелни рамки.

По същият начин се обработват рамките и дребния пчеларски инвентар.

Преди употреба разклатете !

Състав : Прополисов екстракт – концентрат 50 %, млечна киселина, лимонена киселина, етанол и аромати.

Да се пази от деца.

При попадане в очите промийте с хладка вода и потърсете лекарска помощ.

Напълно безвреден за пчелите.

Да се съхранява на хладно, далеч от пряка слънчева светлина.

Напишете първия отзив за „ЧИСТ КОШЕР – течност за дезинфекция на кошери“